Wil je jouw dataloggers organiseren per vestiging, afdeling of ruimte?
In Tempro EasyLog Cloud kun je eenvoudig meerdere locaties aanmaken en loggers aan elke locatie koppelen.
Volg onderstaande stappen:
Stap 1: Ga naar "Account"
Klik rechtsboven in het menu op "Account"

Stap 2: Open het tabblad ‘Locations’
Klik links bovenaan op “Locations”.

Hier krijg je een overzicht van alle bestaande locaties binnen je account.
Stap 3: Nieuwe locatie toevoegen
Klik links onderaan op “Add” om een nieuwe locatie aan te maken.

Vul vervolgens de volgende gegevens in:
- Naam van de locatie (bijv. Productieruimte, Magazijn, Winkel 1, …)
- Tijdzone
- Gebruikers die toegang moeten krijgen tot deze locatie

Klik daarna rechts onderaan op “Apply” om op te slaan.

Stap 4: Logger koppelen aan een locatie
Om een specifieke datalogger toe te voegen aan een locatie:
- Ga naar “Devices”

- Selecteer de gewenste logger

- Klik op het tandwiel-icoon (Device Settings)

- Ga naar het tabblad “Locations”

- Selecteer de juiste locatie

- Klik op “Apply”

Tip:
Door meerdere locaties aan te maken, behoud je een helder overzicht van alle loggers en meetpunten binnen jouw organisatie. Elke gebruiker ziet enkel de dataloggers van de locaties waarvoor hij of zij is toegevoegd.