Help & ondersteuning

Welkom bij de Help-pagina van Tempro! Hier kunt u eenvoudig een ticket indienen voor ondersteuning bij uw producten of diensten. Ons team staat klaar om u snel en effectief te helpen.

Hoe werkt het?

Volg onderstaande stappen om een supportticket in te dienen:

  1. Beschrijf uw probleem:
    Geef een duidelijke omschrijving van het probleem of de vraag waarmee u hulp nodig heeft.
  2. Omschrijf het type product:
    Geef aan om welk product dit gaat (type/merk/...)  zodat we direct de juiste info kunnen bezorgen.
  3. Upload afbeeldingen of documenten (optioneel):
    Voeg indien mogelijk relevante afbeeldingen, foutmeldingen of documenten toe. Dit helpt ons uw probleem sneller te analyseren en op te lossen.


Wat gebeurt er na het indienen van een ticket?

  1. U ontvangt direct een bevestigingsmail met uw ticketnummer.
  2. Ons supportteam neemt binnen 1-2 werkdagen contact met u op.
  3. Samen zoeken we naar de beste oplossing voor uw probleem.