Overslaan naar inhoud

FAQ: Mijn Netatmo-sensoren komen niet meer door in Aircheq, wat nu?

Als je merkt dat je Netatmo-sensoren niet meer zichtbaar zijn in Aircheq, kan het zijn dat de koppeling met Netatmo is verbroken. Volg onderstaande stappen om dit eenvoudig op te lossen:

Stappenplan:

  1. Ga naar de instellingen in Aircheq.


  1. Klik op ‘Activeer’ om de koppeling met Netatmo opnieuw op te starten.
  2. Er verschijnt een aanmeldscherm van Netatmo.
    • Log hier in met de klantgegevens die ook in Aircheq gebruikt worden.
  3. Na succesvolle login, klik op ‘Importeer modules’ in Aircheq.


De Netatmo-sensoren zouden nu opnieuw zichtbaar moeten zijn in het systeem.

Heb je hierbij hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.

Haal het maximale uit je Aranet4: Optimaliseer je instellingen voor betrouwbare data-opslag